Külmade kõnede meeskonnatreening
Üks „väga külm kõne“ võib rikkuda 10 järgmist.
Kas Sinu meeskonnal on ambitsioonikas müügiplaan, mille täitmine nõuab järjekindlat helistamist? Aga kuidas tulla toime vastajate ebaviisakuse, sarkasmi ja äraütlemistega?
Millal peaksime kohtuma?






Külmade kõnede meeskonnatreening
Üks „väga külm kõne“ võib rikkuda 10 järgmist.
Kas Sinu meeskonnal on ambitsioonikas müügiplaan, mille täitmine nõuab järjekindlat helistamist? Aga kuidas tulla toime vastajate ebaviisakuse, sarkasmi ja äraütlemistega?
Millal peaksime kohtuma?
Mul on teie jaoks lahendus.
Neurolingvistilise programmeerimise (NLP) „külmade kõnede“ treening kasvatab meeskonna liikmete sisemist võimekust takistustele reageerimisel ning aitab ületada kõhklusi, hirmu ja halba enesetunnet, maandada sisemist pinget ning tõsta kõnede efektiivsust. Treeningu tulemusena saavad osalejad oma käsutusse enesejuhtimise parimad toimemudelid.
Aga mida see NLP endast üldse kujutab?
Neurolingvistilist programmeerimist võib nimetada rakenduspsühholoogia meetodiks, mis kasutab erinevaid tehnikaid (nt ankurdamine, raamimine, tulevikuprojektsioon jne), selleks et aidata inimesel kiiresti muuta negatiivseid uskumusi ja reaktsioonide mustreid.
NLP tegeleb käitumise, mõtlemise ja keele seoste uurimisega.
NLP rakendamise eesmärk on kiire, praktiline ja positiivne muutus inimese mõtlemises, käitumises ja suhtlemises.
Kes olen mina ja kuidas ma töötan?
Mina olen Birgit Kermes ja ma olen (täna veel) ainus neurolingvistilise programmeerimise Master Traineri kvalifikatsiooniga treener Eestis.
Lähemalt saad minust lugeda siit
Treenerina on minu eripäraks oskus olla paindlik ja kohandada treening täielikult Sinu meeskonna vajadustele. Kombineerin erinevaid meetodeid ja kasutan tööriistu, mis sobivad meeskonna vajaduste, võimete ja eesmärkidega ning aitan teid takistustest üle ja edasi.
Treeningu eesmärk ja metoodika:
Arendada meeskonna liikmete oskust teha enesekindlalt ja mõjusalt külmkõnesid, kasutades neurolingvistilise programmeeringu (NLP), somaatilise treeningu ja coaching’u erinevaid tööriistu.

Küsimused, mida käsitleme
Miks ma kardan teha „külmi kõnesid?“ Senise kogemuse analüüs.
Psühholoogiline eelseadistus enne igat kõnet.
Oma seisundi ja sisemonoloogi juhtimine külma kõne ajal.
Kuulamis- ja reageerimisoskus, usaldussuhte loomise nipid.
Kuidas igast külmast kõnest õppida ja järjest paremaks saada?
Meetodid teha külmi kõnesid ilma neid südamesse võtmata.
Seisundi juhtimine “Ei” saamise ajal.
Isikliku eduka külma kõne mudeli loomine ja kõige parema külma kõne tegija edumudeli tutvustus ning analüüs – et teised saaksid õppida.
Treeningu tulemusena:
Saad üle oma hirmudest või teadvustad, kuidas need hirmud tekivad.
Õpid edukateks kõnedeks vajalikku mõtteviisi.
Oskad juhtida oma tundeid ja sisemonoloogi tulemuslikul viisil.
Oskad kõne ajal luua teise osapoolega usaldussuhet.
Tead, millistest osadest ja võtmekohtadest Sinu isiklik külma kõne edumudel koosneb.
Omad selget teadmist, mida just Sina saad parandada, et paremaks saada.
Treeningu formaat:
Grupi suurus: 5–12 osalejat
Kestus: 1 päev (6 akadeemilist tundi)
Koht: koolitusruum, treening nõuab osalejate füüsilist kohalolemist
Kellele: müügitöötajad, turundustiimid, erinevate teenuste pakkujad, kliendihaldurid, alustavad ettevõtjad
Minu klientide tagasiside




