Mõjukommunikatsiooni koolitus
Siis kui lappavast kommunikatsioonist on saanud kõrini
Mõjukommunikatsiooni koolitus on mõeldud juhtidele ja meeskondadele, kes soovivad oma suhtlemisoskusi arendada, et saavutada oma eesmärke läbi efektiivse ja mõjusa kommunikatsiooni. Koolitus keskendub sellele, kuidas kasutada keelt ja suhtlemist muutuste juhtimisel, inimeste motiveerimisel ja usaldusväärsete suhete loomisel.
Koolituspäeva käiguse treenime, eksperimenteerime ja paneme paika uued meeskonna suhtluse põhimõtted ning õpime arvestama teiste tiimiliikmete kommunikatsioonialaste eripäradega.
keelekasutus
suhtlusstiilid
motiveerimine
inimeste lugemine
Millal peaksime kohtuma?






Mõjukommunikatsiooni koolitus
Siis kui lappavast kommunikatsioonist on saanud kõrini
Mõjukommunikatsiooni koolitus on mõeldud juhtidele ja meeskondadele, kes soovivad oma suhtlemisoskusi arendada, et saavutada oma eesmärke läbi efektiivse ja mõjusa kommunikatsiooni. Koolitus keskendub sellele, kuidas kasutada keelt ja suhtlemist muutuste juhtimisel, inimeste motiveerimisel ja usaldusväärsete suhete loomisel.
Koolituspäeva käiguse treenime, eksperimenteerime ja paneme paika uued meeskonna suhtluse põhimõtted ning õpime arvestama teiste tiimiliikmete kommunikatsioonialaste eripäradega.
Millal peaksime kohtuma?
Miks on mõjukommunikatsioon oluline?
Kommunikatsioon on hästi toimiva meeskonna üks aluseid. See aitab luua selgust, tugevdada koostööd ja mõjutada inimesi viisil, mis toetab nii individuaalseid kui ka ühiseid eesmärke. Juhtidele on see eriti tähtis, kuna nende suhtlemisstiil kujundab organisatsiooni töökultuuri ja mõjutab paljusid inimesi.
Fookusteemad
Kommunikatsiooni alusteadmised
Erinevad suhtlusstiilid ja nende mõistmine ning kasutamine, teiste inimeste lugemine ja kuulamine, enesekehtestamine, tunnete ja mõtete ümbersõnastamine, küsimuste küsimine, motiveerimine jm.
Isiklik mõju kommunikeerimisel
Eesmärkide saavutamine läbi suhtlemise, mõju ja sõnumi selguse suurendamine, iseenda juhtimine suhtlemisel, keelekasutus muutuste juhtimisel.
Usaldussuhte loomine ja manipulatsiooni vältimine
Usaldussuhete loomiseks vajalikud tingimused ja oskused, manipuleerimine ja sellega kaasnevad ohu märgid, tagasisidestamine.
Kellele on mõeldud mõjukommunikatsiooni koolitus?
Meeskonnas on olnud pingeid ja konflikte
Meeskonnaliikmed on üksteisest võõrandunud
Juhtimisstiil on muutunud ja meeskonnaliikmed ei saa enam üksteisest aru
Meeskond vajab värskendust ja uusi ideid koostöö edendamiseks
Meeskonnas valitseb segadus ja ebakindlus
Soovite meeskonnatööd ja suhtlemist täiustada
Minu klientide tagasiside

Koolituse tulemusena
Kommunikatsioonisüsteem korda
Tead, mida, millal, kellele ja kuidas kommunikeerida, et info kohale jõuaks.
Selge kommunikatsioon
Mõistad, et sõnadel on erinevate inimeste jaoks erinev tähendus ja oskad tõlkes mitte kaduma minna.
Oskus näha ebakõla
Oskad ära tunda ebakõlasid, valetamist, möödarääkimisi ja erinevaid kommunikatsioonistiile.
Mina kui infoedastaja
Teadvustad enda personaalset kommunikatsioonistiili ning suudad verbaalselt mõju saavutada.